Zaznacz stronę

ZADBAJ
o FORMĘ

TREning personalny

Trening indywidualny nie polega tylko na „wyćwiczeniu” klienta, ale przede wszystkim na przekazaniu szeroko pojętej wiedzy oraz na kształtowaniu odpowiednich nawyków i postaw wobec kultury fizycznej.

WARSZTATY

DOBRY RUCH

Wokół aktywności ruchowej wyrosło wiele mitów. Zaczynamy postrzegać trening jako aktywność, która musi nas maksymalnie zmęczyć, wypompować wszystkie siły i zalać potem. Zapominamy, że w naszym koszyku branży fitness mamy też narzędzia po które może sięgać każdy bez względu na wiek, staż treningowy, sprawność i zasobność portfela. Nie ma złego ruchu, tak samo jak nie ma złych ćwiczeń, są tylko te źle dobrane. Wciskamy się w ramy zapominając, że nasze CIAŁO TO JEDNOŚĆ, potrzebuje tym samym intuicyjnego, swobodnego, kreatywnego ruchu. Nasze struktury w ciele są inteligentne. Potrzebują tylko przestrzeni i odpowiednich bodźców.

Projekt Dobry Ruch to narzędzia, a raczej techniki, które są po prostu dobrem dla naszego ciała i traktują go całościowo. Poprzez budowanie samoświadomości ruchu, skupienia i autorefleksji czym jest dla mnie moje opakowanie, czyli moje ciało możemy uzyskać lepsze wyniki w treningu, ograniczyć kontuzje, a przysłowiowy korpoczłowiek po prostu będzie wydajniejszy w pracy. Skierowany jest do wszystkich osób, gdyż może być modyfikowany pod konkretne grupy. Sportowców, amatorów wszystkich dyscyplin, trenujących dla przyjemności, dla młodych mam, czy pracowników biurowych, osób starszych i tych nie robiących nic. Projekt opiera się na trzech filarach przenikających się między sobą.

TERESA KLAJMON

O MNIE

Nazywam się Teresa Klajmon i jestem trenerem personalnym. W social mediach znana też jako Ruda lub Tess. Ta różnorodność “imion” dobrze mnie definiuje, bo żyję nie tylko sportem. Nie obce jest mi rękodzieło, fotografia, taniec i działanie w obszarach lifestyle. Pomimo to, właśnie ze sportem postanowiłam związać się zawodowo, w tym kierunku się najbardziej rozwijać i inwestować swój czas.

INDYWIDUALNE POTRZEBY

KOMPETENCJE

Znalezienie własnej drogi treningowej i strategii do osiągnięcia celu może być dla Ciebie trudne. Szukasz zapewne odpowiedniej formy oraz osoby, która udzieli Ci niezbędnego wsparcia. Zapoznaj się proszę z poniższymi formami treningowymi jakie oferuję, a obiecuję, że podczas naszego pierwszego spotkania wspólnie wybierzemy to co dla Ciebie będzie najlepsze.

BODYBUILDING

Bazuje na podstawach treningu kulturystycznego. Głównie skupiamy się na budowaniu proporcjonalnej sylwetki wykorzystując ćwiczenia oporowe.

TRENING TERAPEUTYCZNY

Trening prozdrowotny, który ma na celu odbudowanie sprawności po kontuzjach, poprawę wzorców ruchowych, wzmacnianie najsłabszych ogniw.

TRENING REDUKCYJNY

Trening redukcyjny jest miksem treningu siłowego, aerobowego, a nierzadko interwałowego. Skupia się na angażowaniu dużych grup mięśniowych, aby jak najskuteczniej podkręcić metabolizm.

NAJWAŻNIEJSZE

OGNIWA

01. CEL

Dobrze sprecyzowany, pozwoli Ci na postawienie małych kroków, które doprowadzą na szczyt góry.

02. MOTYWACJA

Rutyna jest Twoim sprzymierzeńcem i dobroczyńcą. Tylko regularność Twoich działań ma szansę doprowadzić Cię do celu.

03. STRATEGIA

Wyobrażenie o efekcie końcowym napędza, ale bez odpowiednio ułożonej strategii Twoje działania będą chaotyczne.

04. DIETA

Zdrowy układ pokarmowy to klucz do Twojego dobrego samopoczucia. Uważnie patrz co masz na talerzu.

05. TRENING

Trening to nie cel, to droga. Tylko Ty możesz ją pokonać. Twoje zaangażowanie jest najważniejsze.

06. UMYSŁ

Ciało i umysł tworzą jedność. Twoje doświadczenia widać w ciele. Ruch działa na psychikę, a ta odzwierciedla się w ruchu.

REKOMENDACJE

Ogromna wiedza i pasja. Uczy techniki i poprawnego wykonywania ćwiczeń, zawsze miła atmosfera i motywacja do pracy nad sobą do osiągnięcia celu. Daje w kość, pot się leje, mięśnie rosną i kondycja się poprawia- generalnie nie odpuszcza.

Monika

 

Pełny profesjonalizm, na najwyższym poziomie. Teresa daje popalić, ale efekty widać w bardzo szybkim tempie. Szczerze polecam!

Monika

 

Bardzo kompetentna i kontaktowa osoba. Zna się na rzeczy. Przygotuje ćwiczenia i to nie koniecznie na siłowni, rozpiszę dietę, poradzi jakie badania wykonać. Treningi efektywne – ale jest jeden warunek – trzeba się zaangażować i są efekty.

Magdalena

Wybrałam Ruda bo to złota kobieta! Ma takie podejście jak mało kto. Potrafi słuchać, potrafi znaleźć rozwiązanie i zawsze po prostu JEST. Ma niesamowitą wiedzę, a moje efekty widać po miesiącu pracy.

Kinga

W KILKU KADRACH

GALERIA

UMÓW TRENING

Zrób pierwszy krok. Skontaktuj się ze mną
i zarezerwuj termin treningu.